的士奇遇記

https://jamestrip.com/wp-content/uploads/2016/05/20160527.jpg?w=1200

20160527我鍾意上車就和的士司機吹水。北京的哥最鍾意講政治, 台北的哥最友善, 東京的哥戴上白手套最型仔。昨天這位香港的哥才廿幾歲, 難得十分好態度, 多謝前唔該後, 我當然不放過了解民情的機會。”我依家超過一半生意都係靠呢個app” “呢個app唔打折, 對司機公平D, 仲成日送coupon!” “我想搵多錢, 同老婆移民去台灣, 依家香港居住環境越來越差” “點解唔做Uber?始終都唔係好合法, 無謂搏!”

可惜的士已經神速到達加多利山, 不然他可以同我吹多一陣。我平時搭開公眾交通工具, 但趕時間實call快的。昨天去蔡和平家食下午茶, 參觀他的私人博物館, 來回才花了廿分鐘, 也是多得快的app! 他住在內街, 甚少街車, 蔡生也問我, 有冇英文版?因為他不會讀中文!

“滴滴”和 “快的” 合拼後, 已經成為全球最大一站式多元化出行平台, 不止叫的士, 仲有專車、快車、順風車、代駕、試駕、企業級和智慧公交等服務, 佔有87%的中國專車市場份額。我一直有留意呢個app, 近日港版也動作多多, 除了早前找來 “港版宋仲基”送士多啤梨, 近日又同七仔合作, 下載「 快的 Taxi 」同「7 fans」呢兩個app,就送$88電子現金禮券!