《京都奈良夢華錄》後記

20170712

終於放下心頭大石。由文字出發的一個小作家, 踏足陌生的電視製作行業, 由去年開始節目策劃到出品, 由資料蒐集到連絡當地政府, 由機票到住宿, 由化妝到出鏡, 均一腳踢, 播出街後, 街坊排山倒海的正評, 才令我放下心頭大石! 每一條網民留言都仔細閱讀並親自回應。

Yau L.H. :很久沒有睇到有深度的旅遊節目,其實正確來說:是文化節目,資料蒐集足夠,希望項生繼續拍更多好野

Li Doris :鬼瓦、瓦當、茶道, 由 James 親自 present , 聲音不亢不卑, 很典雅。

Ken Tsoi :第一次系喺香港睇到最高質素的記錄片。多謝

Wai Kong James Tin :擺脫口腔層次, 釋放旅遊真義

Sun Yat Betty Kwan :每次睇完都好似上左堂歷史課,每個鏡頭都好似一幅畫,實在好正!

Pak Shun Cheung :滄海月明珠有淚,小城風雨鳥無聲!頂級旅遊主持!不卑不亢,有內涵的介紹,罕見也!再接再厲!發思古之憂情。

很多觀眾問何時再拍電視節目? 其實, 一個具備主持人個性及獨特見解、拍攝角度的旅遊節目, 籌備到出街, 時間長過十月懷胎, 明年在公仔箱再見!